מיתוג לעסקים מה זה ואיך זה עוזר בפרסום באינסטגרם? בניית מותג בולט מן היסוד אינה משימה פשוטה. איך המותג צריך להיראות? מה הוא אמור לגרום לאנשים להרגיש? האם הוא יהדהד עם קהל היעד של העסק? אלו רק חלק מהשאלות החשובות שדורשות מענה כשחושבים איך לחבר את הנקודות בין מה שאתם מוכרים לבין אלה שאתם מנסים להגיע אליהם.
בין אם יש לכם רק רעיון עסקי ובין אם אתם רוצים לשנות את העיצוב של המותג הקיים, יש כמה דברים שחשוב לדעת על בניית זהות מותג עוצמתית לעסק שלכם. אז בואו נתחיל מהתחלה!
לחקור את קהל היעד ואת המתחרים שלכם
קודם כל חשוב להבין את השוק, כלומר מי הם הלקוחות הפוטנציאליים והמתחרים הנוכחיים שלכם. איך עושים זאת? לדוגמה: מחפשים באינטרנט מהי קטגוריית המוצר/שירות שלכם ומנתחים את המתחרים הישירים והעקיפים שצצים על המסך. משוחחים עם אנשים שהם חלק משוק היעד שלכם ומבררים אילו מותגים הם קונים, בודקים חשבונות במדיה החברתית הרלוונטיים לקהל היעד שלכם ועוד.
חשוב שתתייחסו למידע זה לפני שתתקדמו בבניית המותג, כי זה יבהיר לכם במה המותג שלכם צריך להתמקד וכיצד יוכל להתמקם בנפרד מהמתחרים. להתייעצות עם מומחה מיתוג לעסקים צרו איתנו קשר.
למעבר לעמוד פרסום באינסטגרם לחצו כאן>>
מיתוג לעסקים חדשים או ותקים
ברור שאתם לא צריכים לבסס את המותג שלכם על ׳להיות הכול לכולם׳, בטח לא בתחילת הדרך. לכן חשוב שתמצאו את המיקוד שלכם ותדאגו ליידע את הצוות שעוסק בבניית מיתוג לעסקים, באשר למיקוד זה.
כשאתם חושבים על המיקוד ועל הטון של המותג, שאלו את עצמכם כמה שאלות, כמו: מהי הצהרת המיצוב שלכם? אילו מילים תשייכו למותג שלכם? באילו דימויים הייתם מתארים את המותג?
עוד שירותים שתמצאו אצלנו:
פרסום בטיק טוק לעסקים>> | פרסום בפייסבוק
לבחור את שם העסק שלכם
מיתוג לעסקים הוא אמנם הרבה יותר משם. האישיות, הפעולות והמוניטין של זהות המותג שלכם הם באמת אלה שאמורים לתת משמעות לשם העסק בשוק. אבל כבעלי עסק קטן, שם החברה שלכם יהיה אחת ההתחייבויות הגדולות הראשונות שתצטרכו לעשות. אחרי הכול, השם ישפיע על הלוגו, הדומיין, השיווק ורישום הסימן המסחרי שלכם. באופן אידיאלי, עדיף לבחור בשם שקשה לחקות וגם קשה לבלבל עם שחקנים קיימים בשוק.
מיתוג לעסקים לכתוב סלוגן, סיסמה
סלוגן קליט, הוא משהו קצר ותיאורי שאותו תוכלו להוסיף לביו שלכם במדיה החברתית, לכותרת האתר, לכרטיסי הביקור ולכול מקום שבו יש לכם הזדמנות לרשום מספר מילים כדי להשפיע בגדול. בעתיד, כאשר תמצאו זוויות שיווק חדשות תמיד תוכלו לשנות את הסלוגן. סלוגן טוב הוא קצר, קליט ומרשים מספיק כדי להגביר את המודעות למותג.
לבחור את המראה של המותג (צבעים וגופן)
לאחר שקבעתם את שם המוצר, אפשר להתחיל לתכנן את עיצוב המותג והדרך שבה יוצג המותג מבחינה ויזואליות, כלומר צבעים וסטייל. זה כולל בחירה נכונה של צבעים, פונטים ועיצוב. מומלץ לתכנן את הלוגו כך שיוכל להופיע בכול מקום בסביבה, הן בעולם הווירטואלי והן בעולם הפיזי. להתייעצות עם חברת מיתוג לעסקים מקצועית צרו איתנו קשר.