אינסטגרם הוקמה בשנת 2010 ולקח לה כמה שנים לצבור תאוצה. לאחר שנמכרה לפייסבוק, הפכה האינסטגרם לרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם רק אחרי פייסבוק עצמה, והפכה
עסקים קטנים, המעוניינים להתפתח ולהגדיל במהירות את הלקוחות והרווחים שלהם, צריכים להשקיע בפרסום שיגביר את המודעות למותג שלהם בקרב ציבור אנשים גדול יותר. יש מגוון
אינסטגרם הוקמה בשנת 2010 ולקח לה כמה שנים לצבור תאוצה. לאחר שנמכרה לפייסבוק, הפכה האינסטגרם לרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם רק אחרי פייסבוק עצמה, והפכה
עסקים קטנים, המעוניינים להתפתח ולהגדיל במהירות את הלקוחות והרווחים שלהם, צריכים להשקיע בפרסום שיגביר את המודעות למותג שלהם בקרב ציבור אנשים גדול יותר. יש מגוון