פייסבוק הפכה לפלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר והיא משמשת כיום לקידום ושיווק. פרסום בפייסבוק זאת דרך טובה לקדם מוצרים או שירותים. אתם יכולים ליצור מודעות שממוקדות לקהלים ספציפיים, שיעזרו לכם להגיע ללקוחות הרצויים שלכם במאמר הקרוב של שוסיאל ניתן לכם את כל הטיפים הכי שווים ל- קידום ושיווק בפייסבוק .
פייסבוק מספקת כלים רבים לשימוש משווקים. הם יכולים להשתמש ב-Facebook Insights כדי לראות את ביצועי הפוסטים שלהם, או שהם יכולים להשתמש ב-Power Editor, זהו כלי המאפשר להם ליצור מודעות פרסום בפייסבוק מבלי לעבור דרך מנהל המודעות של פייסבוק.
קצת מידע על פייסבוק
פייסבוק זה שירות ואתר רשת חברתית שהושק בפברואר 2004, בבעלות ומופעל על ידי Facebook, Inc. נכון לספטמבר 2018, לפייסבוק יש 2.23 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים. משתמשים יכולים ליצור פרופיל אישי, להוסיף משתמשים אחרים כחברים, להחליף הודעות, לפרסם עדכוני סטטוס ותמונות, לשתף סרטונים או קישורים מאתרים חיצוניים (כגון YouTube), ולקבל התראות כאשר אחרים מעדכנים את הפרופילים שלהם.
עוד כתבות בנושא:
קידום ושיווק בפייסבוק – תהליך ייסוד החברה
החברה נוסדה ב-2004 על ידי מארק צוקרברג ושותפיו לקולג' באוניברסיטת הרווארד, אדוארדו סאברין, דסטין מוסקוביץ וכריס יוז. החברה התחילה כפרויקט שנועד לעזור לסטודנטים למצוא אחד את השני באינטרנט. מאוחר יותר היא הפכה לרשת חברתית מקוונת במטרה לחבר אנשים ברחבי העולם באמצעות טכנולוגיות שונות כמו שיתוף תמונות, הודעות מיידיות, צ'אט וידאו וכו'.
פייסבוק ספגה ביקורת על מדיניות הפרטיות שלה בעבר, אבל היא תמיד הצליחה לחזור מביקורות אלה בשל הפופולריות הרבה שלה בקרב המשתמשים.
לסיכום המאמר קידום ושיווק בפייסבוק
קידום ושיווק בפייסבוק היא דרך פופולרית עבור חברות לקדם את המותגים שלהן. עם העדכונים האחרונים באלגוריתם של פייסבוק, זה הפך מאתגר יותר להגיע לקהל הרצוי. השינויים האחרונים באלגוריתם של פייסבוק הקשו על המשווקים להגיע לקהל הרצוי שלהם. הסיבה לכך היא שפייסבוק כעת מתעדפת פוסטים מחברים ובני משפחה על פני דפים עסקיים בניוז פיד שלה.