אינסטגרם הוקמה בשנת 2010 ולקח לה כמה שנים לצבור תאוצה. לאחר שנמכרה לפייסבוק, הפכה האינסטגרם לרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם רק אחרי פייסבוק עצמה, והפכה לקרקע פורייה לבעלי עסקים העושים בה שימוש יומיומי לקדם משמעותית את העסק שלהם. במשך השנים האחרונות התפתחה אינסטגרם משמעותית והציגה פיצ'רים חדשים, אפשרויות תוכן חדשות ומגוונות ומשכה אליה מיליוני ישראלים ומאות מיליונים ברחבי העולם. אז איך עושים פרסום באינסטגרם? מדובר בהליך המורכב ממספר שלבים שחשוב שיעשו בצורה נכונה ומקצועית. לצורך כך אנו בחברת סושיאל אקספרס נעמוד לשירותכם עם כל הניסיון והכלים העומדים לרשותנו כדי לעזור לכם להפוך לכוכבי על באינסטגרם ולמגנט אליכם את הקהל שלכם. ראשית כדאי יהיה להכיר את אפשרויות הפרסום שלנו באינסטגרם.
איך עושים פרסום באינסטגרם?
- פעילות אורגנית – האפשרות הראשונה היא ליצור פעילות אקטיבית ומאסיבית בחשבון שלכם. באמצעות העלאת תכנים מסוגים שונים באופן שוטף, כמו תמונות, סרטונים, לייבים, רילס, סטורי ואחרים – תוכלו לייצר פעילות ועניין סביב החשבון שלכם, להעניק ערך לגולשים שלכם ולגרום להם לרצות לעקוב אחריכם. משם תוכלו לטפח ולפתח את הפרופיל שלכם, להגדיל את המעורבות ובסופו של דבר גם להביא יותר לקוחות לעסק שלכם.
- פרסום ממומן – האפשרות השנייה היא לעשות שימוש במערכת הפרסום הממומן של פייסבוק ואינסטגרם (אותם בעלים – אותה מערכת, אך עם אפשרות לפרסם בכל פלטפורמה גם בנפרד) ולקדם פוסטים, להביא יותר עוקבים, לייצר יותר שיתופים ולייקים לתכנים שלכם ועוד. ככל שתייצרו בסיס גדול יותר של עוקבים תוכלו לייצר לעצמכם גם בסיס גדול יותר של לקוחות בהמשך.
- שת"פ עם משפיעני רשת – האפשרות השלישית היא יצירת שת"פ עם משפיענים. אותם אנשים שהפרופיל הפופולרי שלהם הוא גם הפרנסה שלהם. יש להם הרבה עוקבים שצופים בתכנים שלהם ולכן יש להם כוח פרסום. מכיוון שהם גם מושכים את תשומת הלב של הגולשים שלהם הרי שמדובר גם באפשרות פרסום נהדרת. המלצה שלהם על המוצר או העסק שלכם יכולה להוביל להבאת עוקבים ולקוחות נוספים.
המפתח להצלחה – תכנים מגוונים והגדלת מעורבות:
לתכנים שתיצרו ותשתפו בפרופיל שלכם יש משמעות אדירה על הצלחת הפרסום הממומן באינסטגרם. למעשה, בכל פעם שלקוח שואל אותנו איך עושים פרסום באינסטגרם בצורה נכונה ואפקטיבית, אנו מדברים על תכנים מגוונים העולים בצורה סדירה ועקבית לפרופיל, תוך שימת דגש על שיפור המעורבות. כלומר – שילוב של הנעה לפעולה בתכנים השונים: לגרום לאנשים להגיב, לעשות לייק, לשתף את התוכן ועוד. כמו כן ממוצע זמן הצפייה בסרטונים שאתם מעלים גם כן עשוי להשפיע על האלגוריתם לתת לכם יותר חשיפה. במסגרת השירות שלנו בסושיאל אקספרס אנו עובדים עם הלקוחות שלנו על יצירת תכנים בעלי ערך לגולשים ובעיקר כאלה שיעלו את המעורבות בפרופיל ויגדילו את החשיפה הטבעית אליו, זאת לצד האפשרות לנהל קמפיין ממומן במקביל ולהאיץ את התוצאות ואיסוף המידע.
עוד שירותים:
בניית אסטרטגיית פרסום באינסטגרם:
בשלב הבא נצטרך לייצר אסטרטגיית פרסום באינסטגרם. אסטרטגיה זו תהיה מבוססת על מחקר השוק שלנו, מחקר המתחרים ואפיון קהל היעד שלנו. לאחר מכן נבנה אסטרטגיית תוכן המתבססת על כמות וסוגי התכנים שיעלו לפרופיל, בהתחשב ביכולת של בעל העסק לייצר אותם או לשלם עבור שירות שייצור עבורו את התכנים. נגדיר את מטרות הקמפיין וכיצד נמדוד את התוצאות לאורך זמן ונתחיל בעבודה השוטפת. כמובן שלפני העלאת התכנים לפרופיל חשוב יהיה לעצב את הפרופיל בצורה מסודרת עם תמונת פרופיל חדה וברורה, לשוניות בעיצובים ובנושאים הרלוונטיים ויצירת ערכת צבעים המתאימים לצבעי המותג.
רוצים לקדם את העסק שלכם באינסטגרם? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם!