פייסבוק היא אחת הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר בעולם. אחרי הכול, כ-2.5 מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש. אם זה כשלעצמו משכנע אתכם שפייסבוק יכולה לשמש גם כפלטפורמת פרסום מעולה, נשמח להציג בפניכם כמה מהיתרונות שיהיו מנת חלקכם כאשר תבחרו פרסום בפייסבוק.
הפרסום בפייסבוק – עובד!
לפי פייסבוק, מדי שנה בשנה חווה החברה גידול בהכנסות הפרסום שלה, ברציפות. עובדה זו כבר יכולה לשכנע אתכם שפרסום בפייסבוק הוא יעיל. לאור העובדה שהמשתמשים בפלטפורמת הפייסבוק הם גם קונים פעילים, זה לא מפתיע שעסקים משקיעים היום יותר ויותר בפרסום מודעות בפייסבוק. לדוגמה, סקר מצא ש-44% מהצרכנים דווחו כי פייסבוק השפיעה על החלטות הקניות שלהם.
לפרטים נוספים
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
פייסבוק מספקת כלי מיקוד מתקדמים
פרסום בפייסבוק מציע לכם מגוון רחב של אפשרויות טרגוט, בעזרתן תוכלו להגיע ללקוחות פוטנציאליים רבים יותר. בפייסבוק, תוכלו לכוון את הפרסום לקהל היעד על סמך: o מיקום o גיל o התנהגות o תחומי עניין המשמעות היא שמודעות הפרסום שלכם בפייסבוק יוצגו לעיני לקוחות פוטנציאליים שמעוניינים במוצר או בשירות שלכם. הפייסבוק מאפשר ליצור מודעות פרסום מותאמות אישית, שישקפו באופן הטוב ביותר את העסק שלכם, כך שתוכלו לבחור את: o סוג המודעה o קהל היעד o גובה התקציב
פרסום ממומן בפייסבוק
ולהתאים אישית את מסע הפרסום שלכם ליעדי השיווק שלכם, לדוגמה: o להגדיל את מספר הלייקים לדף שלכם o להגדיל את מספר הקליקים לאתר שלכם o או לשפר את המעורבות בפוסטים שלכם – פייסבוק מספקת פרסום ידידותי לתקציב פרסום בפייסבוק, בהשוואה לפרסום המסורתי, הוא הרבה יותר זול. ואם הקמפיין שלכם מבוצע היטב, תוכלו לחסוך כסף רב ובו בזמן להציג את מודעות הפרסום שלכם לעיני המוני אנשים.
פרסום בפייסבוק לעסקים
למעורבות הלקוחות יש תפקיד משמעותי מאוד בהצלחה של העסק המקוון. המעורבות בונה אמון ובמקביל שומרת על רמת העניין של הלקוחות כלפי המוצר או השירות שלכם. עם זאת, פרסום בפייסבוק, המתמקד אך ורק בתמונות וטקסטים, לא יכול כשלעצמו ליצור את המעורבות הדרושה לכם. קחו בחשבון כי לקוחות זהירים, החוששים מהונאות בשוק של פייסבוק, יצפו מכם למעורבות אישית יותר. כיצד תוכלו לעשות זאת? למשל: o להשתמש ב-Messenger, כדי לשפר את התקשורת עם הלקוחות o לפרסם סרטונים בשידור חי o או למנף קבוצות בפייסבוק
לפרטים נוספים
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
פייסבוק מספקת אנליטיקה חינמית
פרסום בפייסבוק מספק לכם דוחות וניתוחים מקיפים אודות הביצועים של מסע הפרסום שלכם. דוחות אלה מתעדכנים בזמן אמת, כך שברגע שהקמפיין שלכם יוצא לפועל, תוכלו לראות באופן מידי מה עובד ומה לא. את המדדים החברתיים ואת שיעורי ההמרות תוכלו להציג ב-Ads Manager. בדרך זו תוכלו לראות, בין השאר: – את מספר הלייקים לעמוד – את רמת המעורבות בפוסטים שלכם – את טווח ההגעה השבועי – ואת הביצועים גישה לנתונים שכאלה מאפשרת גם להתאים את מודעת הפייסבוק לצרכים הספציפיים שלכם. כיוון שפייסבוק מציעה גמישות רבה במעקב אחר התקדמות מסע הפרסום שלכם, תוכלו לעקוב אחר הפרטים הקטנים ביותר ולנתח אותם. זה יאפשר לכם לתכנן טוב יותר את אסטרטגיות השיווק והפרסום שלכם.
פייסבוק מניבה המרות רבות
פרסום בפייסבוק יניב לכם המרות גבוהות יותר, יחסית. למעשה, ככול שהעסק שלכם יהפוך למוכר יותר בפייסבוק, כך הסיכוי שלכם להמיר את קהל היעד שלכם, יהיה גדול יותר. שילוב ה-Facebook Pixel באתר האינטרנט של העסק שלכם יוכל למקד טוב יותר קהל ספציפי שלכם. למשל, תוכלו להציג את מודעת הפרסום שלכם באופן מיוחד לאנשים שביקרו באתר שלכם במשך פרק זמן מסוים.