תמונה של לוגו פרסום באינסטגרם

קמפיין פרסום

תמונה של קמפיין פרסום

עסקים קטנים, המעוניינים להתפתח ולהגדיל במהירות את הלקוחות והרווחים שלהם, צריכים להשקיע בפרסום שיגביר את המודעות למותג שלהם בקרב ציבור אנשים גדול יותר.

יש מגוון גישות אפשריות לאסטרטגיה של קמפיין פרסום לעסק. למשל, אתם יכולים להתמקד בפרסום מודעות דיגיטליות (כמו בפייסבוק, בטוויטר, ביוטיוב או בגוגל). לחילופין, אתם יכולים לבחור גם באמצעי הפרסום המסורתיים יותר (כמו עיתונות, רדיו וטלוויזיה).

השקעה אסטרטגית ב- קמפיין פרסום לעסק הקטן שלכם, יכולה להביא להחזר השקעה גבוה ולהביא ערך עסקי חדש לחברה שלכם.

סוגי פרסום לעסקים קטנים

קמפיין פרסום יכול להיעשות בדרכים שונות ולעזור לכם לקדם את המוצר או השירות שלכם, כמו:

  • פרסום ברשתות החברתיות

המדיה החברתית מציעה מגוון של פלטפורמות פרסום מוממן באינסטגרם, פייסבוק, או לינקדאין. העלות הנוחה יחסית והאפשרויות לכוון את מודעות הפרסום לקהל יעד ספציפי (למשל, לקבוצה דמוגרפית מסוימת המתגוררת בקרבת העסק שלכם) – הפכו את הפרסום ברשתות החברתיות לבחירה מועדפת על עסקים שמתכננים קמפיין פרסום.

  • פרסום בתשלום לפי קליק

קמפיין פרסום יכול להשתמש גם בפרסום בתשלום לפי קליק – PPC. מדובר בסוג של פרסום מקוון שבו העסק המפרסם ישלם עמלה בכול פעם שמשתמש יקליק על אחת המודעות שלו, בדרך כלל באמצעות מנוע החיפוש. כאשר משתמש רואה את מודעת הפרסום של העסק אבל לא מקליק עליה, העסק לא יחויב.

קמפיין פרסום פרסום במובייל

פרסום במובייל הוא סוג של פרסום דיגיטלי שמציג את מודעות הפרסום רק במכשיר הנייד (טלפון או טאבלט). הפרסום במובייל כולל כמה אפשרויות, כמו:

  • הצגת מודעות בנייד
  • חיפוש מודעות בנייד
  • סרטונים בנייד
  • מודעות לאפליקציות לנייד שנועדו להניע את המשתמשים להוריד אפליקציה של המותג

מודעות הפרסום במדיה החברתית מוצגות במכשירים הניידים בלבד. אסטרטגיית פרסום זו משתלמת מאוד לעסקים קטנים. כ-84 אחוזים מהלקוחות שגילם פחות מ-30 נוטים יותר ויותר לקנות בחנויות המקוונות השונות באמצעות המכשיר הנייד שלהם.

טיפים חשובים לפרסום עסקים קטנים

לטרגט את הקהל הנכון

כדי למקסם את תקציב הפרסום שלכם ולוודא שמודעות הפרסום אכן יעילות, עליכם להבטיח שהן יגיעו לקהל היעד של העסק שלכם. לשם כך יהיה עליכם להבין את פרופיל לקוחות היעד שלכם ולבחור בפלטפורמות פרסום הגיוניות לקהל הספציפי שלכם ולמיקום שלכם.

לפרסם במקום שבו נמצא הקהל שלכם

לאחר שתבינו מיהו קהל היעד שלכם, ערכו מחקר על הפלטפורמות השונות הזמינות לפרסום העסק, שיאפשרו לכם להבטיח שהפרסום אכן יגיע ללקוחות היעד של העסק.

מעקב למדידת ההצלחה

הפרסום הדיגיטלי מאפשר לכם לעקוב בקלות אחר הצלחת מאמצי הפרסום שלכם. זה מאפשר לכם להעריך ולמדוד את הביצועים של מסע הפרסום כך שתוכלו לקבל החלטות מושכלות לגבי שינויים שכדאי לבצע כבר עכשיו ולגבי החלטות פרסום עתידיות. להתייעצות עם מומחי קמפיין פרסום צרו קשר עוד היום.

פוסטים נוספים

תמונה של שיווק דיגיטלי לעסק

שיווק דיגיטלי לעסק

מהו שיווק דיגיטלי לעסק ואיך הוא עוזר לכם לקידום? אתם רוצים לשפר את האתר של העסק או את החשבון שלו במדיה החברתית? הנה כמה דרכים

קרא עוד >>
תמונה של מיתוג לעסקים

מיתוג לעסקים

מיתוג לעסקים מה זה ואיך זה עוזר בפרסום באינסטגרם? בניית מותג בולט מן היסוד אינה משימה פשוטה. איך המותג צריך להיראות? מה הוא אמור לגרום

קרא עוד >>
תמונה של שיווק באינסטגרם

שיווק באינסטגרם

שיווק באינסטגרם – הסיבות לשימוש באינסטגרם לקידום העסק שלכם מאז הקמתו נחשב האינסטגרם לכלי שיווקי רב עוצמה לעסקים המעוניינים להרחיב את הנוכחות של המוצר או

קרא עוד >>

צור קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

תמונה של קמפיין פרסום

קמפיין פרסום

עסקים קטנים, המעוניינים להתפתח ולהגדיל במהירות את הלקוחות והרווחים שלהם, צריכים להשקיע בפרסום שיגביר את המודעות למותג שלהם בקרב ציבור אנשים גדול יותר. יש מגוון

קרא עוד »
תמונה של שיווק דיגיטלי לעסק

שיווק דיגיטלי לעסק

מהו שיווק דיגיטלי לעסק ואיך הוא עוזר לכם לקידום? אתם רוצים לשפר את האתר של העסק או את החשבון שלו במדיה החברתית? הנה כמה דרכים

קרא עוד »
תמונה של מיתוג לעסקים

מיתוג לעסקים

מיתוג לעסקים מה זה ואיך זה עוזר בפרסום באינסטגרם? בניית מותג בולט מן היסוד אינה משימה פשוטה. איך המותג צריך להיראות? מה הוא אמור לגרום

קרא עוד »
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?
Skip to content