תמונה של לוגו פרסום באינסטגרם

פרסום בטיק טוק

אם לא חייתם עד עכשיו על איזה אי בודד, סביר להניח ששמעתם על הבזז של המדיה החברתית הנקרא TikTok.

ואם אתם מודעים לתכני הטיק טוק הקלילים, הנצפים על ידי מיליוני אנשים מדי יום, קל להבין מדוע הבזז הזה רק הולך וגובר.
עם אפליקציה, המושכת כ-800 מיליון משתמשים פעילים בכול רחבי העולם, פרסום בטיק טוק הוא חלומו של כל משווק. אבל איך בדיוק עובד פרסום זה, והאם הוא בכלל מתאים לעסק קטן?
אם אתם סקרנים לגבי אפשרויות השיווק והפרסום בטיק טוק, אבל לא יודעים מאיפה להתחיל, המשיכו לקרוא כדי ללמוד עוד על הקסם המוזר והמופלא של טיק טוק וכיצד העסק שלכם יכול להפוך חלק ממנו.

תמונה של פרסום בטיק טוק

לפרטים נוספים

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

פרסום בטיק טוק

מי בכלל צופה בכול יוצרי התכנים האקראיים הללו בטיק טוק? ובכן, מדובר באנשים צעירים, מתחת לגיל 30, המשתייכים לדור ה-Z. שיעור עצום מתוך 41% ממשתמשי הטיק טוק הם בגילאים שבין 16 ל-24. ועם טווח גילאים זה, שהוא בעל כוח קנייה הולך וגובר, ההבנה של חשיבות הפרסום בטיק טוק והדרכים בהן הוא יכול לשפר את צמיחת העסק, חשובה לאין ערוך.

כיצד להשתמש בטיק טוק לצרכי פרסום ושיווק?

טיק טוק קיים במתכונתו הנוכחית מאז סוף 2018. יתכן אמנם שבעתיד יתחוללו בו שינויים גדולים, אבל עד אז, יש כמה דרכים שבהן המותג שלכם יכול להשתמש באפליקציה זו לפרסום ולשיווק, והפעם נתמקד בארבעה מהן.

 

1. יצירת פרופיל – הפריצה הטובה ביותר לשוק באמצעות פרסום בטיק טוק, מתחיל ביצירת פרופיל, הפקת תוכן ובניית קהל. שימו לב: משתמשים לא נכנסים לטיק טוק כדי לצפות בפרסומות, לכן חשוב ליצור קטעי ווידאו שהם גם אומנותיים ולא רק כאלה שמקדמים את המותג שלכם. לכן, אם אתם מעוניינים להיות מעורבים בטיק טוק, עליכם להבין קודם כל היטב את סוג התוכן הפופולרי באפליקציה זו.

תשלום עבור פרסום בטיק טוק

2. תשלום עבור פרסום רשמי בטיק טוק –  כשמדברים על פרסום בטיק טוק בתשלום (Paid TikTik ads), זה יכול להיעשות בכמה צורות, כולל: – Pre-roll ads: סרטוני וידאו שמתחילים ברגע שהמשתמש פותח את האפליקציה. – In-feed ads: סרטוני וידאו המופיעים כשהמשתמש גולל את המסך. – Promoted hashtag challenges: סרטוני וידאו המעודדים גישה באמצעות האשטאג מותאם אישית.

 

לפרטים נוספים

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

עוד דברים שניתן לעשות

– אפקטים ממותגים (Branded effects): מגוון פילטרים ואפקטים מיוחדים, מותאמים אישית שעומדים לרשותם של יוצרי הסרטונים.

3. שימוש במשפיענים – עבודה עם משפיעני טיק טוק הוכחה כרלוונטית לקידום מוצרים, והיא דרך ביניים בין הוצאת אלפי שקלים על פרסום בטיק טוק, לבין ניסיון לייצר תוכן משלכם.
עם זאת, מכיוון שאתם לא יכולים לכלול בסרטוני הווידאו בטיק טוק URLsהניתנים ללחיצה, לא תמיד קל להפנות תעבורה לאתר שלכם מסרטוני הווידאו הללו. תוכלו לנסות לעקוף זאת, על ידי שימוש במשפיענים שיוסיפו קישור לאתר האינטרנטי שלכם (בביוגרפיה שלהם או בקטע התגובות על הסרטון). אם כי, הוספת שלב נוסף זה, מפחיתה את העוקבים. 

פרסום בטיק טוק 

4. פרסום בטיק טוק: שימוש בתכונות האפליקציה שלא כמו בפייסבוק או בטוויטר, משתמשי הטיק טוק מבססים את התכנים שלהם, בדרך כלל, על טרנדים ועל ממים. ואלה יכולים להשתנות במהירות. כלומר, מה שפופולרי השבוע לא בהכרח יהיה לוהט גם בשבוע הבא, והמפתח הוא לקפוץ על כל טרנד במהירות האפשרית. בעוד שתוכן מקורי זוכה להערכה רבה, גם תוכן ריאקציוני עשוי להיות מתוגמל מאוד. הנה 3 סוגי תכנים שתוכלו לשקול עבור הפרסום שלכם בטיק טוק:

– אתגר האשטאג
– יצירת צלילים ושימוש חוזר בהם
– אתגרי ריקוד

 

 

הניסיון שלנו

0
לקוחות מרוצים אצלנו
0
הניסיון שלנו
0
אתרים שבנינו
0
עמודים ברשתות

לפרטים נוספים

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?
Skip to content